در حال بارگذاری ...
دبیر سومین دوره نمایشنامه نویسی شرکت نفت مطرح کرد  :

هدف جشنواره ، تولید آثار ادبی در حوزه نفت

دبیر سومین دوره نمایشنامه نویسی شرکت نفت گفت: تولید آثار ادبی در حوزه نفت هدف این جشنواره است.

مجتبی عوض زاده به ایران تئاتر گفت: دو دوره قبلی این جشنواره بصورت منطقه ای برگزار شد و با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان از همه مناطق کشور تصمیم گرفتیم، دوره سوم را بصورت سراسری برگزار می کنیم.

 

وی افزود: اختتامیه دوره اول را در جزیره خارک برگزار کردیم چرا که جزیره خارک علاوه بر داشتن صنعت نفت، سابقه چهل سال فعالیت های هنری دارد. اختتامیه دوره دوم در تهران برگزار شد و اختتامیه دوره سوم را نیز در جزیره خارک برگزار خواهیم کرد.

 

عوض زاده گفت : در دوره های قبلی، جشنواره در استان های نفت خیز جنوب کشور از جمله هرمزگان، بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان برگزار می شد ولی امسال بصورت سراسری جشنواره را خواهیم داشت.

 

دبیر سومین دوره نمایشنامه نویسی شرکت نفت با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت تولید در ادبیات نمایشی تصمیم گرفتیم تا در حوزه نفت آثاری را داشته باشیم، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مرداد است و تاکنون 35 اثر ارسال شده است. پانزدهم شهریور ماه نیز نامزدهای دریافت جایزه معرفی می شوند.

 

اختتامیه نیز پنجم مهرماه برگزار می شود البته چون درصدد هستیم تا مقامات ارشد فرهنگی کشور از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونانش و هم چنین مقامات ارشد وزارت نفت را دعوت کنیم ، شاید زمان اختتامیه تغییر کند تا بتوانیم در اختتامیه میزبان مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت نفت باشیم.  

 

مدیر روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد:‌ آثار برگزیده در اختتامیه معرفی می شوند و مورد تقدیر قرار می گیرند. پس از آن متن های برگزیده را معرفی می کنیم  سپس گروه هایی که بخواهند این متن را اجرا کنند، مورد حمایت ما قرار می گیرند.

 

عوض زاده خاطر نشان کرد: قصد داریم، مردم را بیشتر با شرایط و تاثیری که نفت بر زندگی اقتصادی و فرهنگی جامعه می گذارد، آشنا کنیم. حتی پنجاه شصت سال پیش تاثیری که نفت بر زندگی مردم می گذارد، با تاثیری که امروز می گذارد ، تفاوت دارد و می توانیم مردم را با این موضوع آشنا کنیم.

 




نظرات کاربران